wtorek, 11 lutego 2014

Pierwsza notka i grafika.

Witam.
Jako, że to pierwsza notka na tym blogu, to wypadałoby się przedstawić. Tyle razy to robiłem, a za każdym razem idzie mi coraz gorzej :'(
A więc jestem Piotrek, na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Pettero. a na mysuperstyle - Pettero
Wcześniej sobie rysowałem jakieś ciuszki... ale postanowiłem się wziąć za coś innego, chodź nie tak różnego. Trafiłem jakoś na bazę grafików, poprzeglądałem blogi i postanowiłem stworzyć coś podobnego.
Włosy są od Michała(na mss Detention) a twarz trochę podrasowana przez Elę(na mss Kroliczek007) Być może niedługo pojawi się nagłówek na tego bloga, wtedy włoski będą już moje :) Na razie muszę poćwiczyć... zdecydowanie muszę poćwiczyć.
Oto grafika.. a raczej sama modelka :)

Image and video hosting by TinyPic

Jestem z siebie dumny, bo skóra bardzo mi się podoba. Uważam, że jak na pierwszy raz jest bardzo fajnie :) Oczywiście zależy mi na każdej opinii, więc komentujcie!
Pozdrawiam, Pettero.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. nom, nawet ładnie to żadna opinia xD Ale reklama musi być no nie?

      Usuń
  2. Nowa gra i już grafiki xd. Ja garficzę (ta, raczej coś tam sobie marzę) na stardoll. A grafika bardzo ładna, oby tak dalej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stardoll też mam w planach, ale mam na razie kilka zamówień, więc wiesz jak to jest :)

      Usuń